نغمه خوان

دانلود آهنگ جدید

نغمه خوان

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگهای ایرانی 2016

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام غصه توی دلت نره

 

Download New Music By Hamed Homayoun Called Ghose Toye Delet Nare

 

قشنگرین تصادفه ناز تو خواهش من


غصه توی دلت نره دل تو اصل کاریه


ابری نشه هوای تو  گریه اخه چه کاریه

 

حامد همایون غصه توی دلت نره

 

آهنگ جدید -> حامد همایون

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ غصه توی دلت نره از حامد همایون



کاشکی بشه یه روز بیای بفهمی تو دلم چیه

درو به رو وا بکنی نپرسی پشت در کیه

که من بشینم تو دلت جم نخورم از سرجام

خسته نشی میون راه بیای همیشه پا به پام

پنجره ی چشای تو روبه کدوم در وا میشه

دلم رو خوش کن تو بگو تصویر من توش جا میشه

غصه توی دلت نره دل تو اصل کاریه

ابری نشه هوای تو  گریه اخه چه کاریه

کنار گل خونه نرو  گلا خجالت میکشن

چش نخورن چشای تو چشات همیشه تو چشم

جرقه ی برق چشات اتیش زده به خنده هات

صداتو دوس دارم ولی امان امان ازون نگات

چشم تو افریده شد برای ارامش من

قشنگرین تصادفه ناز تو خواهش من

غصه توی دلت نره دل تو اصل کاریه

ابری نشه هوای تو  گریه اخه چه کاریه

کنار گل خونه نرو  گلا خجالت میکشن

چش نخورن چشای تو چشات همیشه تو چشم

دانلود

کانال تلگرام

فال روزانه

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام غصه توی دلت نره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی